بیوگرافی آراس بولوت اینملی، بازیگر معروف ترکیه ای

مینیس وبلاگی در زمینه علمی آموزشی و مطالب سرگرمی از قبیل بیوگرافی داستان و حکایت و مطالب خواندنی جالب

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بیوگرافی آراس بولوت اینملی
بیوگرافی ریا چاکرابورتی + در ادامه همراه هستید با زندگینامه کامل ریا بازیگر هندی فعال در صنعت سینما که شامل عکس و توضیحاتی از زندگی وی میباشد.
بیوگرافی ریا چاکرابورتی + در ادامه همراه هستید با زندگینامه کامل ریا بازیگر هندی فعال در صنعت سینما که شامل عکس و توضیحاتی از زندگی وی میباشد.
بیوگرافی آراس بولوت اینملی، بازیگر معروف ترکیه ای + در ادامه همراه هستید با زندگینامه کامل بازیگر معروف ترکیه ای که شامل عکس های جدید و توضیحاتی از زندگی آراس میباشد.


بیوگرافی آراس بولوت اینملی


آراس بولوت اینملی ( به ترکی استانبولی: Aras Bulut İynemli)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ترکیه است.

 آراس بولت اینملی زاده ۲۵ اوت ۱۹۹۰ در استانبول است. وی فرزند سوم سوتاپ اینملی و چنگیز اینملی می باشد. برادر بزرگتر آراس، اورچون اینملی هنرپیشه و نویسنده است و خواهر بزرگتر وی یشیم اینملی یک خواننده می باشد. آراس بولت اینملی فارغ التحصیل رشته مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می باش

آغاز فعالیت هنری آراس بولوت اینملی
آراس بولوت اینملی با بازي در مجموعه تلویزیونی های روزی روزگاری و حریم سلطان به شهرت رسید. آراس بولوت اینملی فعالیتش را در سال ۲۰۰۹ با حضور به عنوان هنرپیشه مهمان در یک قسمت از سریال آرکا سوکاک لار آغاز کرد، بعد از آن در یک فیلم کوتاه و چند فیلم تبلیغاتی به ایفای نقش پرداخت تا اینکه برای بازي در مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری انتخاب شد. آراس بولوت اینملی  در سال ۲۰۱۱ به خاطر بازي در این سریال دو جایزه در جشنواره های تلویزیونی ترکیه بعنوان بهترین هنرپیشه نقش مکمّل مرد دریافت کرد.

http://s14.picofile.com/file/8408280918/aras_bulut_iynemli_03.jpg

ازدواج آراس بولوت اینملی
آراس بولوت اینملی از سال 2015 با بیگه اونال رابطه عاشقانه دارد ولی هنوز ازدواج نکرده اند. بیگه اونال زاده یک فوریه ۱۹۹۰ در شهر استانبول ترکیه است. وی بازیگری را از سال ۲۰۱۰ با مجموعه تلویزیونی Halil İbrahim Sofrası شروع کرد.

http://s14.picofile.com/file/8408280892/aras_bulut_iynemli_08.jpg

عکس های جدید آراس بولوت اینملی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.