بیوگرافی ریا چاکرابورتی شامل عکس و زندگینامه کامل ریا

مینیس وبلاگی در زمینه علمی آموزشی و مطالب سرگرمی از قبیل بیوگرافی داستان و حکایت و مطالب خواندنی جالب

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

http://s14.picofile.com/file/8408280650/biography_rhea_chakraborty_23.jpg
بیوگرافی ریا چاکرابورتی + در ادامه همراه هستید با زندگینامه کامل ریا بازیگر هندی فعال در صنعت سینما که شامل عکس و توضیحاتی از زندگی وی میباشد.
 


بیوگرافی ریا چاکرابورتی


ریا چاکرابورتی متولد 1 ژوئیه 1992، بازیگر و مدل هندی می باشد. ریا چاکرابورتی در یک خانواده بنگالی در بنگلور، کارناتاکا، هند متولد شد. پدرش یک افسر ارتش هند بود. او تحصیلات خود را از مدرسه عمومی ارتش آمبلا کانت، آمبلا ( منطقهٔ مسکونی در هند در هاریانا ) انجام داد.

 ریا چاکرابورتی فعالیت هنری خود را با اجرا در تلویزیون در سال ۲۰۰۹  آغاز کرد. او اولین بازی خود را در سال 2012 در فیلم تلوگو شروع کرد و در سال 2013 در فیلم هندی Mere Dad Ki Maruti به شهرت رسید.


ازدواج ریا چاکرابورتی:

ریا چاکرابورتی در آوریل 2019 در یک مهمانی با سوشانت سینگ راجپوت بازیگر بالیوود آشنا شد با او وارد رابطه شد. وی در سپتامبر 2019 با همکاری برادرش و راجپوت یک شرکت هوش مصنوعی به نام Vividrage Rhealityx تاسیس کرد. این زوج در دسامبر 2019 با هم زندگی کردند.
خودکشی سوشانت سینگ راجپوت نامزد ریا چاکرابورتی:

در 14 ژوئن 2020  راجپوت در 34 سالگی در خانه اش در بمبئی خود کشی کرد و علت خودکشی سوشانت سینگ بازیگر هندی افسردگی اعلام شده است. پدر سوشانت با شکایت از ریا چاکرابورتی نزد پلیس، او را به دزدی و خیانت به پسرش متهم کرد. پدر سوشانت سینگ ادعا کرد که ریا چاکرابورتی، پس از خیانت به سوشانت، پول گزافی از کردیت کارت او گرفته و سپس او را رها کرده است، پدر این بازیگر هندی می‌گوید که ریا چاکرابورتی مقصر خودکشی پسرش است.

بازجویی پلیس هند از ریا چاکرابورتی:

ریا چاکرابورتی در این بازجویی گفت: قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی با سوشانت ازدواج کنم. سوشانت از مشکل افسردگی رنج می‌برد، اما داروهایش را مصرف نمی‌کرد و به ورزش یوگا و مدیتیشن روی آورده بود. ما دوران قرنطینه را با هم سپری کردیم، اما دعوایی بین ما رخ داد و من منزل سوشانت را ترک کردم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.