برش استیل با لیزر برای تزئینات کابین آسانسور

مینیس وبلاگی در زمینه علمی آموزشی و مطالب سرگرمی از قبیل بیوگرافی داستان و حکایت و مطالب خواندنی جالب

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برش استیل با لیزر برای تزئینات کابین آسانسور

همانطور که پیش تر گفته شد استفاده از دستگاه برش لیزری برای بوجود آوردن طرح های شیک و زیبا و کاربرپسند مدتی است در صنایع مختلف از جمله دکوراسیون داخلی متداول شده است. به این ترتیب صنعت آسانسورسازی نیز از این رویه دور نبوده و برای طراحی و پیاده سازی تزئینات داخلی کابین های آسانسور از برش لیزری ورق استیل برای تزئین هر چه بهتر و زیباتر داخل کابین استفاده میکند. با استفاده از برش لیزری میتوان طرح هایی با پیچیدگی و ظرافت بالا را در تزئینات داخل کابین آسانسور پیاده سازی کرد که در مقایسه با روش های دیگر برش استیل مدت زمان انجام کار در این روش کاهش پیدا کرده است.

http://rozup.ir/view/3186706/cabin.jpg

برش لیزری ورق استیل در تبریز

با توجه به اینکه برش لیزر امروزه در بسیاری از حرفه‌ها از صنعت تا پزشکی به کار گرفته برای اعمال برش به بر روی متریال‌های مختلف استفاده میشود. یکی از این مواد، استیل می‌باشد. هر جسم استیل که مایلید تا به اشکال و قطعات مختلفی برش داده شود را میتوان به وسیله برش لیزر انجام داد.

با توجه پیشرفت صنعت برش لیزر و همچنین نیاز صنایع مختلف من جمله تابلو سازی ، گروه تبلیغاتی الماس تبریز برای اولین بار در تبریز شهر اولین ها با استفاده از دستگاه برش لیزری ورق استیل آماده است تا نیازهای گوناگون صنایع مختلف را در برش لیزری ورق استیل برآورده سازد، امید آنکه با پیشرفتی اندک در صنعت خود بتوانیم گامی بلند در پیشرفت صنایع کشور برداریم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.